TV-surr

Lost Säsong 05
Nog för att de tidigare säsongerna av Lost har inneburit mycket konstigheter men nu slår serien alla rekord och jag är väldigt nära att sluta följa den. Manusförfattarna verkar tycka att det är roligt att bara ösa på med massa märkliga händelser i serien och dessutom fortsätta hoppa fram och tillbaka i tiden så att man snart inte fattar någonting. Synd att man förstör en serie som skulle kunnat vara så grymt bra tycker jag men gissar att jag av nyfikenhet kommer se några avsnitt till.

Gynnings Japanska TV-show
Såg bara det första halva avsnittet av den där serien men tyckte det verkade helt värdelöst och orkade absolut inte med de där dryga Japanerna. I efterhand har jag hört att en del tyckte programmet var roligt men det är inget jag kommer kika på igen alla fall. Dessutom har jag fortfarande svårt att förstå Carolina Gynnings popularitet.

Babben & CO
Även om jag fortfarande kan tycka att momentet där man ska få gästerna att skratta kan kännas pinsamt så gillar jag ju talkshows. Det senaste programmet med intressanta gäster som Peter Stormare, Claes Malmberg och Caroline Af Ugglas var klart sevärt tycker jag. Dessutom gillar jag Babben!

Familjen Annorlunda
Jag och Tina kikade på alla avsnitt om familjerna med massor av barn som har sänts i TV4 de senaste 10 veckorna. Jag tycker serien var väldigt rolig att följa och ibland kan det kännas lite trist när en serie tar slut där man följt vissa verkliga människor i livet. Känslan när man sett programmet är att de måste ha otroligt mycket roligt ihop och jag som aldrig har haft en stor släkt blir lite avis men också ännu fler tankar om hur jobbigt det måste vara att ha så många barn!

Inspelade serier på digitalboxen som väntar på att ses:
Swingtown, Nip/Tuck, Weeds, Mäklarna, L-Word

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Du glömde Greys..:-)

2009-04-14 @ 11:32:09
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Nina

Hmm...tror inte du tillhör en majoritet som kille när du säger att du inte förstår Gynnings popularitet ;) Jag trodde alla killar diggade henne?! :)



Jag orkade inte heller kolla på det där japanska tjossan programmet...de är säkert roligt o så men tror att man kanske ska va på "rätt humör! :)



Ikväll är det DHW!!! Jihooo dubbelavsnitt o allt!

2009-04-14 @ 15:32:36
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: DD

MEH? Jag vet vad Lost är, för jag såg säsong 1 och 2 (inte mer tack!) men dom andra...wtf?



Vem har tid/lust/ork att kolla TV när det finns danskurser, roliga människor och SOLSKEN?! ;D



2009-04-14 @ 16:21:12
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nästan så du ska heder för att du orkat uthärda Lost i 5 säsonger... Stod ut i 2 lr 3 avsnitt innan jag tröttnade! Men nu har jag förstått innebörden av en inspelningsbar digitalbox, tvn har knappt varit på om det inte varit united som spelat sen vi kom hem från bb.

2009-04-14 @ 19:08:52
Postat av: Mattias

Pangis/

Greys kikar vi ju också på ibland men som jag skrev tidigare har serien tyvärr blivit allt sämre tycker jag!



Nina/

Skulle jag vara singel och hon ville ha ett engångs kanske man skulle övervägt saken men som person gillar jag inte henne speciellt. Desperata husfruarna kikar min flickvän på men icke jag...



DD/

Ja vi sitter ju inte direkt och kollar på tv dygnet runt vi heller och speciellt inte på sommarhalvåret :)



Pumba the daddy/

Japp, boxen med hårddisk är ett viktigare köp än barnvagnen som småbarnsförälder ;) Om man vill följa sitt favoritlag alla fall...

2009-04-15 @ 08:08:04
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Jerpa

Jo S01 och S02 av Lost var faktiskt bra. För att kunna följa S05 känns det som man måste ha sett alla avsnitt och komma ihåg alla namn. Nu har jag kollat på avsnitt som ännu inte sänts i sverige och kommer inte ihåg vilket men de hoppade fram och tillbaka 3år hela tiden samt 30 år nån gång. Men har man följt kvinnofängelset i 1,5år ska jag nog ta mig igenom lost också, bara för att.

2009-04-15 @ 17:16:19
URL: http://www.jerpa.se
Postat av: Fru P

Trodde aldrig jag någonsin skulle säga detta men jag har fan slutat titta på TV. Ser typ aldrig på TV längre känns det som... det är INTE likt mig o min person. Hänger inte med alls här...

2009-04-16 @ 10:01:15
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0