Dagens...

Humör: Det känns bra idag
Gjort: Hämtat Max pass i Gävle och köpt Abba Singstar bland annat
Planer: Hänga tvätt, plocka disk, träna innebandy, busa med Max, se på tv
Lyssnar på: Lundells nya album, Omaha
Ser på: Just nu dataskärmen, senare ikväll kanske inspelat Boston Tea Party och fotbollen
Läser: Snabbkollar mail och sånt innan Max vaknar från sin eftermiddagslur
Dricker: Vatten enbart denna hälsovecka
Äter: Väldigt lite den här veckan hoppas jag men idag blev det stuvade makaroner o köttbullar
Bästa: Snart innebandy sen förhoppningsvis lite skön tv-kväll med en max som sover
Sämsta: -1 ute och jag fryser ihjäl samt min träningsverk efter det ovanliga gymbesöket igår
Barn: En skön Maxdag då vi ju varite ut och flängt hela familjen
Väder: Isigt och kallt ute

Kommentarer >>
Postat av: Linda

Lät ju som en bra dag, om man bortser från vädret o träningsvärk. Bra att du styrketränar, fokusera på din stackars rygg! Ha ha! :-P



Måste också införskaffa oss lite nya singstarspel, börjar bli aningens tjatigt med de man har.

2008-11-19 @ 17:03:30
Postat av: Anonym

He he...du kör oxå en "Dagens". Bra att fylla ut bloggen med, iaf för mig som är såååå dåååålig på att blogga. Orkar liksom inte pränta ned hela mitt liv..för jag är en sån som blir så långrandig o ska få med allt..ha ha ha.



Ja du Singstar med kompisar, barnfritt kan rekommenderas. Och ABBA!!! Vill jag oxå ha. Fick en rabattchec från CD-on..ska kanske inhandla en sådan då.



Och ni ska ut o resa oxå. Gaaaaahhhhh! Vet du när jag sist var utomlands??? (ja förutom en weekend på Åland då, haha). OKTOBER 2003!!! Till Spanien. Gravid med min äldsta.



Nähäpp...nu kommer minstingen här o ska ha "lälling". Då verkar hon trött, dvs sugen på att sova!



Måste gå.

Ha en supernice semester!

2008-11-19 @ 18:29:49
Postat av: jama

det var jag som skrev ovan. Stress stress.... ;)

2008-11-19 @ 18:30:16
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Elli

Tack så mycket, får hoppas att foten läker snabbt. Det är krångel med gips och kryckor.



Förstår att man kan känna den längtan stundom, har fått låna en del DVD-boxar så jag har lite att roa mig med.



Trevlig torsdag!

2008-11-20 @ 05:48:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Nathers

Ja inte är det roligt med kyla inte. Här i Bollnäs har vi -3 idag. Kändes lagom roligt att kliva upp i gryningen för att gå ut i frosten.



Hoppas Abba kan muntra upp!

2008-11-20 @ 12:02:12
Postat av: Spiderchick

ush för is å kyla...

2008-11-20 @ 19:50:39
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0