Stabilt Liverpool

Hem efter jobbet vid 17-tiden, blöjbyte, snabbgosning med Max och sen kastade jag på mig innebandykläderna. Rolig träning igår och vilken fart det var nu när vi var såpass många. Med så många duktiga spelare som Högen, Henka Larsson, Fagge, Wanke, Jompa, Nana med flera så blir det ju även lite prestige och kamp *kul*  Trevligt att få surra lite med nyblivna pappan Nana också. Snacket i omklädningsrummen numera handlar mer och mer om blöjbyten o annat jämfört med tidigare år då det ständigt pratades sport och xxx! :)

Efter träningen så umgicks jag mest med Max som inte alltid är så glad på kvällarna när han ibland blir övertrött. Bubbade runt på honom en bra stund där hemma medan Tina åkte till Willys för att fylla på blöjförrådet. Shit vad tung han börjar bli nu lill-gubben! Max verkade känna av att mamma var borta eftersom han blev tokledsen där under nån timme. Det gick ju över till slut och vi kunde njuta av att leka och busa med en glad Max ett tag. Vid 22-tiden ammade Tina honom och sig själv till sömns. Själv tassade jag ner och kollade på Liverpoolmatchen som jag spelat in. Var väldigt trött eftersom jag varit uppe sedan kl 5 men matchen var värd att hålla sig vaken för!

Liverpool - West Ham 4-0
En väldigt stabil och bra hemmamatch av Liverpool som verkligen körde över West Ham igår. Rafas spelsystem 4-5-1 eller 4-3-3 där han spelar med Mascherano, Alonso, Gerrard centralt fungerar just nu väldigt bra måste jag säga. Kul att se Ryan Babel igen som kommer igång mer och mer på vänsterkanten med sin snabbhet. Glödhetast av dem alla var förstås Fernando Torres som åter igen gjorde tre mål för sitt Liverpool! Det enda jag har lite invändningar mot när det gäller det här spelsystemet är väl att Kuyt verkar vara given som höger ytterforward vilket han inte borde vara. Gerrard glimtade till enormt stundtals och gjorde ju som vanligt ett grymt mål >>

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0