Sportkväll

Ikväll vid 20:45 börjar en av årets viktigaste matcher för mitt Liverpool! Efter 2-0 hemma mot Inter känns det ju som Liverpool har en väldigt bra chans till avancemang. Med Torres, Gerrard och även snabbe Babel i form så tror jag Liverpool kommer kontra in ett mål vilket skulle innebära att Inter måste göra fyra mål vilket jag tvivlar att de klarar av. Jag har höga förväntningar på den här matchen nu när Inter måste anfalla. Jag hoppas få se en Mascherano som "äter upp" allt motstånd på mittfältet och att "våra" mittbackar tar hand om Zlatan på ett bra sätt. Lite minnen att njuta till inför match!

Mitt tips: 1-1 efter kontringsmål av Torres och Liverpool till kvarten!!!

Hockeyslutspelet kör ju igång ikväll och det känns ju bara för trist att Brynäs ännu en gång inte är med här! Skönt för oss neutrala att kvartsfinalerna blev någorlunda intressanta och hoppas på ett bättre slutspel än ifjol då det var många sega tillställningar och finaler! Experterna säger att Hv71 kan bli darriga om Skellefteå tar första matchen men det tror inte jag. Den serien kommer sluta 4-0 eller 4-1 helt klart. I kvällens matcher tippar jag segrar för HV71, Linköping, Modo och Frölunda!

Kommentarer >>
Postat av: Tommy.

Tror det blir ganska tufft för Liverpool i kväll. Känns som 50-50. Får Inter en bra start med tidigt mål kan vad som helst hända. Själv ska jag inte sticka under stolen med att jag hoppas på Inter då de är mitt favoritlag i Italien.
Förresten så tycker jag att det är kul att du bloggar, tycker du är den trevligaste på The Boot Room. En som alltid skriver genomtänkta inlägg + inte kastar skit på andra.

2008-03-11 @ 17:17:15
Postat av: Mattias

Kul att du kikade in Tommy och kika gärna in på bloggen fler ggr och kommentera sport! Vi får se hur det slutar ikväll då. Angående The Boot Room är det bra att det kommer in supportrar till andra lag där för att få lite motvikt mot alla enögda LFC-supportrar :)

2008-03-11 @ 20:19:57
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Marina

Ja, man kan ju inte gilla allt, det känns så onödigt att ens lägga ner tid på det om de nu tycker det är så värdelöst. Hoppas du har en mysig kväll :)

2008-03-11 @ 21:33:02
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: Nathers

*morr och mutter* blev lite besviken på Färjestad i afton, satt på jobbet och checkade in hockeyexpressen med jämna mellanrum, jäkla Frölunda att vara bra då, haha.

2008-03-12 @ 01:32:57
Postat av: Mattias

Just ja du gillar ju FBK du har jag hört! Jag tror ändå de kan vända mot Frölunda och var glad att du har ett lag att hålla på i slutspel! :)

2008-03-12 @ 07:47:12
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0