Vad skönt

det ska bli med helg denna gång! Det var länge sen jag haft en sån stressig jobbvecka och ögonen går i kors här på jobbet efter alla beräkningar, utbetalningar jag gjort till mina 57 hushåll! Jobbar halvdag idag eftersom jag börjat lite tidigare på morgnarna. Tänkte åka ner på Team Sportia på lunchen och se om de har hockeybockeyklubbor och lite mindre benskydd än mina klumpiga gamla hockeybenskydd. Sen blir det friskvård med jobbet kl 14:20 då det blir en timmes rinkbandy i ishallen med gubbarna inom kommunen! Ända problemet är att min vad är totalt kass sen mitt monstersendrag så det kommer att göra ont att åka gissar jag men det får det va värt.

Vi har inga större planer för helgen men kanske läge att umgås med några kompisar någon av kvällarna så vi får se om några vill träffa oss. Trevlig helg!

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0