Humörsvängningar

Man får ju numera många många härliga leenden av Max men han har ju också förstås stunder då han är mindre glad. De senaste kvällarna har varit lite jobbiga då han periodvis varit otröstlig och gråtit hejvilt.  Vi har försökt att lägga honom lite tidigare vid ca 19-tiden några kvällar men det har inte gått så bra. Istället slutar det oftast med att jag ger Max lite mat på flaska vid 21-tiden och sen går Tina och han upp o lägger sig. Då somnar han oftast övertrött vid bröstet och på nätterna fungerar hans sömn helt ok nu på slutet. Nu har jag precis varit hem på lunch och fick både trösta en gråtande Max och leka med en skrattande Max under den timmen. Väldigt skönt att ha så nära från jobbet hem så jag kan åka hem till min familj på luncherna och umgås lite.

image50

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0