Best of Sopranos

Jag gillar ju att läsa Per Bjurman och i helgen listade han de mest minnesvärda avsnitten från The Sopranos. Han listar även en del minnesvärda repliker och vilka avrättningar som varit mest njutbara eller oönskade. Det kan ju vara en rolig artikel att läsa för Wanke, Roffe, Persson eller någon annan Sopranosfan ifall ni missade det.

Per Bjurmans artikel om The Sopranos





Kommentarer >>
Postat av: Anonym

vi får se hur bra hon är, det visar sig, antingen kommer det bli tittarsucce, eller så blir det åt andra hållet :)! Det hade varit kul om harald, eller vad heter han som var den första programledaren?! :)

2008-12-17 @ 07:57:27
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: person

hade missat den artikeln,tyckte om bjurman innan och nu ännu mer... och man får ju rysningar.... "i dream of jeannie cusamano" vilket namn!...blir grymt sugen å¨se hela serien från början igen låsa in mig nånstans med en massa chips ...du ,jag roffe ,wanke kanske skulle göra det i mellandagarna..ler

2008-12-17 @ 23:04:49
Postat av: persson

hade missat den artikeln,tyckte om bjurman innan och nu ännu mer... och man får ju rysningar.... "i dream of jeannie cusamano" vilket namn!...blir grymt sugen å¨se hela serien från början igen låsa in mig nånstans med en massa chips ...du ,jag roffe ,wanke kanske skulle göra det i mellandagarna..ler

2008-12-17 @ 23:05:22
Postat av: Mattias

Persson/

Ja du det vore nåt det ungefär som vi hade Seinfelddagar tidigare i livet! :) Spelade in det där avsnittet igår på SVT när Tony har magsjuka och drömmer om Pussy bland annat. Alltså ingen sån pussy.. utan en maffiakille som kallas så för er som ej följer serien :)



Värsta morden i serien är nog förresten Adriana i skogen och när psyk Ralpie slår ihjäl den där horan...

2008-12-18 @ 11:42:49
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0