Snörvel

Mamma Tina är på klädparty ikväll medan Max och jag ligger i soffan och snörvlar ikapp. Han kämpar på bra lillgubben och är ganska glad trots den jobbiga hostan. Märkligt det där att han blev så förtvivlad igår men inte idag när han är sämre i förkylningen men hemma är väl bäst som det heter. Själv lyckades jag sova en välbehövlig  halvtimme här på dagen innan jag blev väckt när mobilen ringde. Det var chefen som undrade om jag ville med och kika på Gefle-AIK men det var ju inte aktuellt idag. Även Nisse, Perra och Anders skulle ju gå på den så om inte massa "om" fanns hade jag gärna följt med. Nu har Max lyckats somna en liten stund i soffan men börjar gnöla lite så jag ska gå och umgås lite med honom. Jag får väl sjunga lite för det tycker han är fantastiskt roligt ibland och sen ska vi väl ha matkrig i köket är det tänkt. På menyn står det fryst bröstmjölk och som efterätt lite kladdig banangröt.


Kommentarer >>
Postat av: Anna

Hoppas ni kryar på er där i soffan :)

Förutom förkylningarna ni har ser det väldigt mysigt ut där i soffan :)

Kram På Er!

2008-04-27 @ 17:47:15
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0