Vintertrött

Usch vad vintern känns evighetslång och att nästan varje dag uppleva att det snöat en halvmeter eller frysa som satan är inget trivsamt tillstånd i min värld. Sedan kan jag ju förstås uppskatta en sån där Söndag som vi hade när vi var uppe i Kungsberget med Max och åkte bob.

Det var jättemysigt så det är något vi ska göra fler gånger och kanske även låta Max igen få prova åka skidor. Trots det vintermysiga som infinner sig ibland så längtar jag ändå enormt mycket efter sol och bad som på bilden nedan där Max och jag badar i Storsjön.


Kommentarer >>
Postat av: Fotograf Jessica

Va händer för skoj hos dig idag då? Fest fredag?

2011-01-07 @ 18:03:16
URL: http://fotografjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

- ja fast nu börjar ju snön sakta försvinna.. det regnar ju här nere i skåne så det kanske blir vår tidigare än väntat! eller låt oss i alla fall hoppas på det för jag orkar verkligen inte med minusgraderna längre ! härlig bild by the way!

2011-01-08 @ 03:46:00
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0