Om Liverpoolderbyt

Liverpoo-Everton slutade 2-2 och lämnade mig med lite kluvna känslor efter matchen. En fantastisk känsla att se min store Liverpoolidol King Kenny tillbaka på Anfield som boss vilket gav mig stora rysningar. En del saker i spelet gladde och några saker var lite sämre. I slutändan var det helt ok med en poäng men vi hade ju verkligen behövt en seger och hade ju verkligen läge att gå ifrån i första halvlek men gjorde inte det.

Positivt från matchen förutom stämningen på Anfield:
- Daniel Aggers första halvlek tills han i paus fick utgå pga sjukdom
- Dirk Kuyt gjorde sin bästa match för säsongen
- Fernando Torres var riktigt het i första halvlek och så synd med stolpskottet vid 1-0
- Kul att se unga egna Liverpoolförmågor som Spearing och Kelly göra bra insatser
- Målsumpare Meireles fick äntligen göra mål

Negativt från matchen:
- Hur darrig vår backlinje var i andra halvlek med mittbackarna Kyrgiakos/Skrtel, suck!
- Försvarsspelet på fasta situationer måste förbättras! Sami Hyypiä kom tillbaka!!!
- Kenny och övriga lagledningens ovilja att utnyttja sina 3 byten är för mig en gåta!
- Det är verkligen en stolpe ut säsong vad gäller små eller stora domslut


League - Liverpool vs Everton (2-2) MOTD Highlights HD


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0