Dexter Säsong 5

Jag måste få skriva några rader om Dexters senaste säsong utan att försöka avslöja för mycket till er som har insett denna tv-series genialitet och ska se den! Efter den fjärde säsongens fruktansvärda omskakande slut så var jag ju väldigt nyfiken på att se hur Dexter skulle hantera livet efter det som hände.

I den femte säsongen så tar serien helt nya oanade vändningar där Dexter för första gången någonsin avslöjar vem han egentligen är för någon. Jag tycker att säsong 5 höll minst samma höga klass som tidigare säsonger och jag tycker att Dexter är en av de tre bästa tv-serier jag har sett någonsin. Se den!!!!!!!

Framförallt så lyckas de som skriver serien fängsla genom spännande historier och karaktärerna i serien runtom Dexter är underbara. Även om jag har haft svårt att slita mig från tv-serier som 24 och The Sopranos så är det nog ändå Dexter som längst kan hålla mig vaken på nätterna för att man inte kan sluta kika.


Lumen och Dexter förbereder hämnd!

Kommentarer >>
Postat av: Fredrik P

kan bara instämma ....ännu en fantastisk säsong av Dexter (så ruggigt spännande )och vad glad jag blev när jag läste att det är klart för säsong 6 som antagligen kommer i slutet av 2011

Bara gratulera dom som ännu inte har sett dexter ..

ni har många underhållande timmar framför er

2011-01-05 @ 18:35:47
Postat av: Lina

Jag ser ALLT (eller nja, minus komediserier), men jag har faktiskt inte sett Dexter så jag blir väl så illa tvungen :) Men just nu längtar jag mest efter fortsättningen på The Event.

2011-01-06 @ 00:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0