Om Olivia levt

Idag har många tankar funnits hos Olivia som om hon hade levt skulle ha fyllt 16 år idag! Det känns ju fortfarande så sjukt overkligt att hon är borta och jag minns så väl den här hemska perioden av fjolåret när hennes leukemi började bli allt svårare. Jag minns också hur jag kände en sån ilska över att hon fick fira sin 15-årsdag liggandes i sjuksängen så djävla tvärtom mot för hur det borde vara för en ung tjej i sina bästa år.

Läste Olivias blogg lite idag för första gången på länge länge och det var hemskt

Det har varit tufft för min bror nu med först julen och nu "Lias" födelsedag som gör sorgen extra kännbar. Imorgon åker bror med familjen till Thailand och jag unnar dem verkligen en härlig underbar semester i värmen. Den här låten nedan får mig alltid att tänka på Lia eftersom den spelades mycket på hennes minnesstund och Jill Johnson sjunger ju om Lia eftersom hon sjunger om en "ängel som flög förbi och lämnade vår jord".



Vi saknar dig älskade Lia!

Kommentarer >>
Postat av: jama

Ryser av att läsa. Det är verkligen fruktansvärt det som hänt Mattias.



All kärlek o styrka till dig o din bror med familj.

KRAM

2011-02-16 @ 21:17:51
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0