Vem vinner Idol 2010?

Varje säsong när Idol tar slut så tänker jag att det väl ändå räcker nu då de talanger som verkligen är värda att få se nog redan har kommit fram. Fast sedan efter att ha spelat in och senare kikat igenom de två första avsnitten så är man fast igen och jag tycker Idol är som allra bäst de här första avsnitten när man får se duktiga människor som gör juryn lyriska.

Alla pajaser/donkar som inte förstår att de inte kan sjunga är inget jag sitter och gapskrattar åt. Inte heller gillar jag när juryn säger elaka saker till sjungande 16-åringar som inte sjunger alltför illa. Finns ingen som helst mening med att säga att det låter fördjävligt eller såga dem totalt men det handlar förstås om att göra bra tv. Skönt ändå att den sortens inslag har minskat i år tycker jag.

Bland dessa 5 duktiga Idoler kanske slutvinnaren återfinns?


Olle Hedberg



Sebastian Krantz



Alice Hagenbrandt



Janine Nyman



Daniel Norberg

Kommentarer >>
Postat av: Jerpa

Håller med om din sista mening. Om de inte visar så mycket trams kanske det inte dyker upp fler av den sorten då det är liten chans att de kommer mer. OK om de är utanför kön och runt området. Men låt de som kan/inte kan sjunga stå där. Dessa som inte kan sjunga måste ju vara med annars skulle det ju bli tråkigt.

2010-09-12 @ 09:10:46
URL: http://www.jerpa.se
Postat av: F Persson

jag tycker ju precis som dig att de är som allra bäst nu i början, den som fasnat hos mig är sebastian, 16åringen... vilken personlighet han hade bara 16..men många har varit grymma

2010-09-12 @ 13:04:42
Postat av: Johan B

Anna O:s brorsdotter var med senast o gick vidare, Julia. Sjöng bra. Annars missar jag gärna det där...

2010-09-12 @ 14:00:12
Postat av: Nina

Jag tycker oxå att det är som roligast nu i början. Skämskudden är stundtals framme, för att den andra sekunden bli så rörd så jag gråter. Det är härligt med sådan TV. Tycker inte heller om när det liksom är elaka mot så unga människor, är det vekligen bra TV undrar man då? Känns som det liksom sitte rlite fel med dom skämten ibland...



Jag är heeeeeeeelt såld på OLLE!!! Jag hoppas och tror på honom... sen gillade jag hon bruttan med jätterösten oxå! Sen var det nån norrlänning med som jag tyckte verkade bra oxå... vi får se! :)

2010-09-13 @ 18:13:08
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jerpa/

Japp, överrens!



Persson/

Ja han var självsäker men på rätt sätt. Tydligen är han en ung artist som redan haft lite framgångar. En säker topp 5 kanske?



Johan B/

Hade missat henne men såg på Facebook, duktig tjej!



Nina/

Japp håller med dig om allt du skriver! Olle går nog långt också!

2010-09-15 @ 14:04:55
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0