Paradise Hotell

Jag är inte stolt över detta men har på nåt sätt numera fastnat lite i tv-programmet Paradise Hotell så jag  brukar spela in avsnitten som sänds under veckan och kika igenom dem på helgerna. Paradise Hotell är väl egentligen en skitsåpa där deltagarna mestadels verkar vara castade från Stureplans innekrogar där det ju är yta framför innehåll som prioriteras mest minst sagt.

Precis som med Big Brother tycker jag att det är intressant att följa det sociala spelet och sen ska man inte hyckla med att som kille så är det väl ingen nackdel för programmet att det springer runt snygga tjejer i bikinis. Fast samtidigt är flera av tjejerna så blåsta och bitchiga så de blir rätt avtändande. Som t ex den där Melissa som får bete sig som en psykopat i fyllan utan att någon säger till henne vilken idiot hon är.

Gemensamt med andra dockusåpor är att deltagarna trots att de vet att tävlingen går ut på att lura varandra blir ruskigt arga på den som "luras". Dessutom blir de precis som i andra dockusåpor helt förtvivlade när någon får åka hem, ungefär som om någon har dött. Jag följer inte programmet slaviskt och avlider inte om jag missar några avsnitt men ett lättsamt kvällsnöje är det.

Vilket par som vinner? Har absolut ingen aning!!!


Kommentarer >>
Postat av: Linusgry

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-04-08 @ 14:15:13
URL: http://linusgry.blog24h.com
Postat av: Linusgry

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-04-08 @ 14:16:01
URL: http://linusgry.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0