Kort om helgen

- Har sett mitt livs bästa konsert i Lördags kväll med Håkan Hellström, jag återkommer!!! 
- Har blivit firad på Fars Dag med fina presenter och en fin hälsning från Max i tidningen!
- Liverpool förlorade mot Stoke med 2-0 men det kunde inte rubba min glädje på konserten.
- Gefle IF klarade sig kvar i Allsvenskan, roligt förstås och bra kvalspelat måste jag säga!
- Så Mycket Bättre fortsätter att vara ett fantastiskt bra tv-program!!!
- Idol däremot bara sjunker och sjunker i kvalite känns det som.
- Jag är förkyld som vanligt men bara jag är frisk till Sälen nästa helg så.
- Drack tre öl på konserten i Lördags och fick inte hjärtsnörp, härligt!
- Kändes konstigt att vara i Årsta utan att besöka min vän Henke
- Max-hamburgaren på Lördagsnatten var det godaste jag ätit på länge mmmm.
- Isiga gator och snöplask utomhus nu, man ska inte klaga men suck!!!
- Kul att vi bytte bil i Solna för att låset inte fungerade och sen glömde låsa den andra bilen
- Tre Kronor gjorde en bra turnering och blir spännande att följa framöver med Mårts som chef

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0