Dagens

Måndagen den 29 November

Väder: 15 minus och snö, fyfan!!!
Vims-Matte: Upptäckte hemma att jag gått runt med dagisets sockiplast på kängorna
Lunch: Yougurt, banan, chips och lussebullar. Vad sägs om den nödlösningen?
Sport: Barcelona-Real Madrid kan förstås inte missas!!!
Supporter-Idiot 1: Den som anmälde Nisse Ekman till polisen, de har viktigare saker att utföra!
Föreläsning: Ikväll är Tina på en sådan om barns sorg, önskar att ämnet var ointressant för oss.
Sömn: Nja, mellan klockan 01-06.
Tröttaste: Max som somnade i bilen på väg hem från dagis o sov resten av kvällen.
Fundering: Undrar om det blir en vit vinter i år?
Träning: Nix tyvärr, har dessutom ont i en lite stukad fot.
Irritationsmoment: Vädret som gör det så krångligt att ta sig någonstans!

Kommentarer >>
Postat av: ullisar

jag måste säga att det är en härligt blandning här i din blogg nuförtiden: väder och TV. och inte vilken TV som helst, du blandar el Classico med Paradise Hotel :D



å så lite allvar. trots att vi är så lyckligt lottade att vi hittills klarat oss utan svåra sorger så hade jag gärna velat gå på en sån föreläsning. för att vara förberedd om det oerhörda skulle inträffa...

2010-11-30 @ 23:10:16
URL: http://ullrika.se
Postat av: Mattias

Ja man har alltid nytta av att gå på en bra föreläsning och denna var enligt Tina otroligt bra så jag hade gärna gått också även om ämnet känns tungt.

2010-12-01 @ 09:01:26
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Linda Andersson

Håller med dig om det hemska vädret, här har vi inte ens varmt inomhus :/. Hade 15 grader varmt i köket när jag vaknade i morse... 11,5 i vardagsrummet.

2010-12-02 @ 10:11:48
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0