Westernspel på önskelistan

Idag släpps ett nytt Westernspel till Playstation 3 som verkar väldigt intressant. Spelet heter Red Dead Redemption och får ju bra recensioner och blir ett "måste-ha-spel" för mig framöver som den westernfantast jag är. Fast först måste jag ju nån gång komma igång och spela de spel jag redan har så jag kan nog ge mig till tåls några månader då spelen brukar kosta ungefär halva priset efter en tid. Låter som något jag kan önska mig när jag fyller i November!


Kommentarer >>
Postat av: Johan B

Vill också ha!! Men den finns väl inte till PS2 som jag har?

2010-05-22 @ 08:58:19
Postat av: Mattias

Ni får komma hit nån helg sen så ska vi lira Vilda Western! Jonny med höften är förstås given som Zeb Macahan, du blir Josh och jag snabbskjutande Luc!

2010-05-22 @ 09:31:24
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Johan B

Va f-n! Jag vill inte vara tölpen Josh som springer till tant Molly så fort det kommer arga män till gården. Jag kan vara Mr. Cleary med ärret och snedögat.



Du är perfekt som Mr. Oleson i Lilla huset på prärien.. :-)

2010-05-22 @ 10:04:52
Postat av: Mattias

Ha ha Mr Oleson nja...., Mr Cleary tänkte jag ju skriva att vår vän "Kusen" var given som men trodde jag var den enda människan i Sverige som mindes honom :)



Vem ska va Vargtass kan man ju undra?

2010-05-22 @ 19:21:49
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Johan B

Stomatol är Zeb på dagen o Vargtass på kvällen..

2010-05-22 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0