Onsdag

Inatt sov jag alla fall väldigt bra med mina mått mätt och fick ihop nästan hela 7 timmar vilket kändes skönt. Idag är det innebandyträning och jag skulle så gärna vilja träna men har ju som vanligt småskador som gör att jag inte vet hur jag ska göra. Denna gång är det främst min häl som besvärar då jag har fått "hälsporre" eller nåt liknande och det gör ont som fan ibland i vanliga livet bara jag kliver ner med hälen lite för hårt så jag får se hur det blir. Tror ändå jag ska testa att träna då jag blir galen när det går såna här långa perioder utan träning.

Förutom att kanske försöka träna innebandy så ska jag titta på Brynäsmatchen mot Djurgården också men där har jag inga bra vibbar då Djurgården helt enkelt verkar vara för bra för att Brynäs ska kunna vända detta. Med tanke på hur det såg ut i två perioder senast så bävar jag lite för att det kan bli en överkörning igen men hoppas jag har fel. Det känns alla fall på nåt sätt skönt att ha lite såna här saker som min innebandy och mitt sportintresse att ha för att försöka koppla bort tankarna lite från det som har hänt.

Idag är min flickvän Tina ledig då hon ska följa med sin mamma till sjukhuset för att inleda en tuff 10-dagars period av strålningar mot den här sista tumören som upptäcktes för en tid sen. Jag lider mycket med Tinas mamma och hoppas att behandlingen inte känns alltför jobbig och får ett bra resultat. Hennes mamma är ju bara 50 år och även där känns det förbannat orättvist att hon så tidigt ska drabbas av cancer men bara att hålla tummarna nu för att behandlingarna gör så pass bra verkan som möjligt! 

Kommentarer >>
Postat av: DD

Du får skriva av dig så mycket du orkar hos mig. Du behöver inte ens kommentera inlägget, bara skriv.



Jag förstår att du av ren utmattning sov länge och bra. Man är ledsen och sover dåligt och då blir humöret ännu värre. Sen när man sovit och vilat ut så känns det märkligt nog liiiite lättare.



Kämpa på Mattias.



Kram

2010-03-24 @ 12:52:33
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tack DD jag vet att du alla andra bloggvänner jag har är oerhört vänliga vad gäller sånt. Fast nu var det mest med glimten i ögat jag skrev sådär eftersom mina kommentarer till inlägg på andras bloggar ofta är väldigt långa då mina fingrar alltid skenar iväg när jag börjar skriva och jag kan aldrig vara kortfattad i skrift bevisligen... :)

2010-03-24 @ 14:47:50
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är hemskt med cancer och jag måste sluta läsa bloggar skriva av sjuka människor. Jag blir helt hypokondrisk, men ändå kan jag inte låta bli. En kvinna vars blogg jag läst gick bort helgen innan Olivia... Hon hade en 2-årig dotter. Så hemskt. Hoppas det går bra för Tinas mamma!

2010-03-24 @ 16:10:45
Postat av: Mattias

Ja Lina jag har hört lite om den där bloggen också men har inte läst den. De flesta är ju överrens om att förlora ett barn är det värsta som kan hända men att ha ett litet litet barn sådär och själv gå bort och inte kunna finnas där för sitt barn måste ju också vara helt fruktansvärt :(

2010-03-24 @ 22:40:25
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket tankar, kraft och mod till er och Tinas mamma...



Pok



Mallaräckerdetintenuförerbralla

2010-03-25 @ 18:00:22
Postat av: jama

Nä men fy, har hennes mamma den där skitsjukdomen oxå. Nu får det väl räcka!!! Med era öden så borde hon def gå mot strömmen - o övervinna detta. Det håller jag tummarna stenhårt för, jag lovar.



Kram till er alla.

(även fast jag inte känner er så skickar jag en)

2010-03-26 @ 17:23:36
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0