HTC Desire

Jag har ju en längre tid funderat på en ny mobil men har väldigt svårt att bestämma mig. En Iphone lockar mig ju en hel del men priset avskräcker ju lite också. Jag skulle alla fall vilja testa en touchmobil och nu i April kommer HTC Desire som verkar väldigt spännande och dessutom prisvärd.

Jag kommer nog att invänta tills alla de som har förbokat mobilen har fått den för att läsa lite fler intryck innan jag bestämmer mig. Annars så får jag avvakta några månader till för det kommer ju alltid mer spännande saker i framtiden inom hemelektroniken och jag överlever med den jag har också så vi får se.


Kommentarer >>
Postat av: Dominicane

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 13:22:32
URL: http://dominicane.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0