Dags för Winnerbäck

Fick barnvakt i Måndags och jobbade hela dagen men nu ska jag försöka hålla mig ifrån jobbet mina sista 8 semesterdagar. Igår var jag till Storvik för att besöka en sjukgymnast och Max fick vara hos farmor under tiden. Jag ville ha lite behandling för min onda arm samt kolla upp ljumsken som jag skadade i Lördags när jag och Wanke spelade tennis. Glädjande nog verkar ljumsken bli bättre ganska snabbt då det bara var någon sena som hoppat snett men likförbannat så är jag så otroligt träningsfrustrerad nu så hoppas att det räcker med några dagars vila till.

Mamma ville ha kvar Max ytterliggare några timmar igår så jag fick lite egentid och vädret var ju som gjort för att spela tennis eller golf men har man en kropp som en 80-årings så är det inte mycket att göra åt, grrrr. Istället åkte jag hem och kollade på lite friidrott på tv:n under dagen samt att jag även hann med en hel del städning. Mot kvällen när jag hämtade Max så var han övertrött och hade en sån där härlig två timmarsperiod där han blev ett trotsmonster utan dess like, oj vad ilska han behövde få ut och allt blev helfel hela tiden men men.

Ikväll är det dags för att se Lars Winnerbäck i Gävle och det ska bli djäkligt roligt! Det kommer lite kompisar hit på eftermiddagen så att vi kan ta några drinkar innan vi åker inåt Gävle. Hoppas hoppas på bra väder ikväll men det verkar väldigt osäkert. En vädersajt visar kanonväder medan nästa visar regn och kyla så vi får se helt enkelt. Jag tycker Winnerbäck har en bra låtlista på denna sommarturné med många bra låtar så det blir säkert en trevlig kväll och Max ska få sova hos mormor så det blir roligt för mig och Tina att ha en av få egna barnfriakvällar ihop denna sommar.


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0