Stjärnorna på slottet

Inatt när min nästäppa gjorde det svårt att somna så kikade jag på det omtalade avsnittet av Stjärnorna på Slottet där Björn Ranelid hade sin "dag". Jag tycker detta program är underhållande även om jag gärna hade sett några i mina ögon mer intressanta kvinnor än Meg Westergren och Siw Malmqvist som kvinnliga stjärnorna. Förlåt Fru P eftersom jag har för mig att Siwan är en idol för dig ;)

Många säger att Björn Ranelid är en person man antingen älskar eller hatar men som vanligt hamnar jag någonstans i mitten och känner ingetdera. Jag kan tycka att Ranelid i sammanhang som när han var gäst hos Filip och Fredrik kan kännas väldigt sympatisk och missförstådd men sen kan jag även tycka att han i många andra sammanhang bara blir för mycket med sitt tjat om att ingen säger saker vackrare än honom mm.

Mycket tjat om alla som mobbat honom där vissa knappt sagt något elakt alls även om jag förstås förstår att han blir sårad med det här om läpparna eller när hans barn retats i skolan pga skriverier. Själv skulle han tydligen aldrig kunna kritisera andra människor för att i nästa mening sen t ex totalt döma ut Alexander Skarsgård då han menade att han inte skulle vara någonting i skådespelarvärlden utan sin pappas efternamn med mera, hmmm!

Hur som helst verkar det vara ett rätt trevligt gäng och jag ser fram mot Kjelles dag!




Kommentarer >>
Postat av: pangis

Jag är likadan.. han berör mig inte på något vis, vet knappt vem karln är:-)

2010-01-05 @ 12:10:06
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Persson

håler med om Ranelid ...men tyckte verkligen det programmet var bra.

Ser fram emot Kjelle Bergkvist...

2010-01-06 @ 20:33:04
Postat av: DD

Orkade inte kolla på hela avsnittet, såg bara en kort stund. Jag håller med dig, jag varken gillar eller ogillar honom. Ranelid är nog som alla andra människor, vill visa sig vara lite finare men är samtidigt mänsklig iom att han motsäger sig själv.



2010-01-07 @ 14:56:58
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0