God Jul

Det har varit en stressig jobbvecka som nu snart lider mot sitt slut. Någon julhandel har det inte alls blivit för mig men man kan ju fixa massor via Internet och människor i sin närhet så det ordnar sig nog ändå. Förmodligen tar jag en liten sväng ut imorgon på självaste julaftonen då jag slipper att trängas med hundratals andra för att fixa mina sista julklappar. Viktigast är ju förstås att Max får sitt och han kommer nog verkligen att bli nöjd gissar jag då han har en hel del fina paket som väntar honom imorgon.

Max är hemma med Tina idag och de kommer att vara hemma ihop även hela nästa vecka då jag nog kommer att jobba de flesta dagarna. Det är alla fall väldigt skönt att få en liten paus från dessa stressiga dagislämningar på morgnarna måste jag säga och förhoppningsvis blir vintervädret lite mindre extremt framöver. 25 minusgrader eller två meters snöfall per dag är inga lockande alternativ för mig utan nu vill jag ha 4-5 minusgrader och uppehåll en tid tack!

Vår jul kommer ju att kännas väldigt speciell i år då både Tinas mamma och Olivia har gått bort under året. Vi kommer att fira jul hemma och som det ser ut nu så kommer min mamma att vara med oss och förmodligen även Linda, Jerker och deras nyfödde Mileon samt Tinas lillebror Tim. Sedan ska vi väl se till att träffa brorsans familj någon dag också så att kusinerna Max och Milton får ge varandra julklapparna och leka lite. Jag har aldrig varit någon julälskare men det ska bli skönt att stressa ner och få se Max glädje över tomtens julklappar mm.



Kommentarer >>
Postat av: Anonym

- får önska dig en god jul och ett gott nytt år! :)

2010-12-23 @ 15:47:18
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Della

God jul på dig, hoppas du får en härlig dag! Kram ♥

2010-12-24 @ 10:10:58
URL: http://danielladrab.blogg.se/
Postat av: Mia i Gävle

Hej M

Jag kom in och ville uppdatera mig lite.. och det första jag vill göra är att beklaga sorgen som ni än en gång drabbas av! Tur att ni har varandra och lilla Max.

Vi får hoppas att 2011 har mera glädjeämnen i påsen än sorger.

KRAMAR från mig i Gävle!



//Mia

2010-12-28 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0