Sista semesterdagen

Detta är alltså sista Söndagen innan jag återgår till jobbet imorgon. Det är ju inte direkt den roligaste dagen på året så jag är glad att jag valde ännu en lugn hemmakväll i min ensamhet igår så att jag inte blev bakis. Jag tillbringade gårdagskvällen framför datorn och i tv-soffan där jag kikade på en rysare/skräck "Case 39" med Renée Zellweger. Den var väl sådär men som alltid när det är otäcka barn med i sådana här filmer så blir jag lite rädd och sneglade lite oroligt ut mot mörka hallen inatt innan jag somnade, ha ha.

Jag är väl hyfsat nöjd med semestern även om jag hade hoppats på lite mer bad/strandliv med Max men kanonvädret denna sommar kom tidigt i år så det var lite otur men ändå helt klart ok väder ändå. Nåt jag också önskar lite mer av är ju den här underbara känslan att sitta på uteservering men det har blivit dåligt med sånt. Trist att bo i en stad där man inte kan uppleva den känslan (nästan) utan att man måste ta sig till Gävle eller andra platser.

Jag är väldigt nöjd att mina kropp har pallat med en massa tennis den här sista veckan och igår fick vi ju till och med ihop fyra grabbar för en beachvolley uppe i Högbo! Jag, Persson, Nana och Perra drog upp för lite spel och även om det märktes väl tydligt att vi inte spelat beachvolley mer än ca 1 gång på 5 år så var det roligt. Fick erbjudande imorse av Persson att ta en löprunda på en mil men även om mitt huvud var sugen så är båda mina vader överansträngda nu efter 4 tennismatcher+beachvolley denna vecka så jag lär vila.

Idag kommer Tina och Max hem från Leksand på eftermiddagen och det ser jag fram mot!!! Nu har jag ju fått mina egentidsdagar med mycket tennis så att jag är nöjd. Det ska bli härligt att få busa och kramas med Max igen och höra honom berätta om allt roligt han har fått göra på Leksand Sommarland. Imorgon blir det dagis för Max igen då och om några dagar ska han byta avdelning till de lite större barnen. Bara att hoppas att han kommer att trivas lika bra där som han har gjort på "Månen" med de mindre barnen.

Kommentarer >>
Postat av: anna

sv: ja konserten var grym! är inte lika imponerad öve rlåtlistan dock som du, hade gärna sett lite mer gammalt även om jag älskar i stort sätt allt de gjort. men de blir lite mkt fokus på senaste åren, fast så blir det väl iof :)



på söndag smäller det förresten! då jäklar är det vinst som gäller :)

2010-08-09 @ 20:50:04
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Mattias

På Söndag blir det såååå roligt!!!

2010-08-13 @ 07:49:14
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0