Påskplaner

Då börjar den stora påskhelgen närma sig och jag har egentligen inga speciella planer alls. Min flickvän fyller ju år på Fredag men då kommer hon att vara bortrest eftersom hon och Heidi ska åka ner till Ullared från Torsdag natt till Lördag natt för att shoppa järnet. Tina gillar ju att åka till Ullared så jag hoppas att födelsedagen blir lyckad shoppingmässigt för henne och så får Max och jag fira henne senare i helgen istället. Sist Tina var i Ullared hittade hon ju massor av bra saker till Max för kanonpriser så det blir spännande att se vad hon kommer hem med denna gång!

Själv blir jag ledig från Torsdag lunch tom Tisdag så det blir lite långledigt. Vi får se vad jag och Max ska hitta på i vår ensamhet i Påsk då men just nu bävar jag lite för att han ska bli sjuk ännu en gång då han hostade mycket i natt och var rejält täppt i näsan. Blir galen om det blir flera ytterliggare såna här sjukhemmadagar för annars hade jag tänkt att vi skulle vara ute en hel del och även passa på att hälsa på lite kompisar i helgen. Förhoppningsvis blir det lite soligt väder så att snön fortsätter att smälta i en rask takt. Förhoppningsvis kan min mamma vara lite barnvakt några timmar också så att jag får lite efterlängtad egentid hemma själv.

Glad Påsk!!!



Kommentarer >>
Postat av: pangis

Då håller jag tummarna för att ni får vara friska och önskar er en glad påsk, även om jag förstår att den kommer kännas något avmätt i år!!

2010-04-01 @ 12:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0