Barcelonatankar

Max bökade och grejade som vanligt mycket inatt så vid klockan 5 imorse gav jag upp och åkte till jobbet. Har hunnit med massor denna morgon när jag får jobba i lugn och ro så det var nästan bara bra att Max väckte mig. Det är mycket som ska hinnas med nu när jag ska åka till Barcelona om 2,5 vecka. Just den resan har jag helt lagt åt sidan de sista veckorna pga allt det här som har hänt med Olivia men nu börjar det ändå någonstans kännas lite roligt att få åka till värmen med kompisarna. Barcelona verkar ju minst sagt i bra form i fotbollen också efter gårdagens utspelning av Arsenal så det ska bli fantastiskt roligt att se dem live!

Det som oroar mig lite just nu är att jag har så ont under ena hälen och jag hoppas verkligen det har försvunnit när vi ska till Barcelona då jag inte vill gå och halta omkring där nere. Jag hade ju storslagna planer på att tokträna lite de här sista veckorna innan Barcaresan så att jag skulle fixa bort 3-4 kilon och trivas bättre med mig själv och sommarkläderna men det är djävligt svårt när hälen gör att jag inte kan gå/springa. Att det är påskhelg nu med allt vad det innebär underlättar ju inte direkt heller men men det finns ju större problem i livet än min onda häl och begynnande gubbmage.




Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0