Pappaledig igen

Jag har varit hemma med Max Måndag till Onsdag denna vecka. De två första dagarna så hade förskolan planeringsdagar och sen var jag hemma och "Vabbade" då Maxen var förkyld. Det var mysigt att vara hemma med Max igen även om det är lite trist att de här ständiga dagisförkylningarna nu är igång igen.

I Måndags så kom Perra förbi med Joel som är ca ett år äldre än Max. Roligt att se grabbarna leka bra ihop nu när Max har "växt ikapp" lite. Jag har ju alla fall 3-4 av mina närmare kompisar som har småbarn i någorlunda samma ålder som Max och jag hoppas det kan bli av att vi umgås lite mer med våra söner i framtiden.

Idag var Max klart bättre i sin förkylning och är på dagis igen. Själv är jag tillbaka på jobbet och fick en tokstressig förmiddag. Nu har jag lunch och ska ladda inför eftermiddagens anstormningar genom att surfa/blogga lite efter att ha avnjutit en Kebabsallad.


Max sover med "paapaan"

Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0