Ensam mamma söker

Igår började TV3 att sända serien "Ensam mamma söker". Ifjol kikade vi på rätt många avsnitt och gissar att jag kommer följa serien i år också. Jag tycker det är rätt lättsam underhållning förutom speakerröstens eviga tjat om vad serien handlar om efter varje reklamavbrott. Sen blir det förstås extra spännande när en bekant tjej från "stan" är med denna säsong.

Själv skulle jag aldrig vilja vara med i ett sånt program men det verkar finnas gott om killar och tjejer som tänker annorlunda. Om det nu är hundratals sökande killar så kan man ju fundera lite över hur en del av killarna som var med igår lyckades med att bli utvalda? Skämskudden åkte ju fram direkt pga vissa killar.

Läste idag att mamman som bekände sin trekantserfarenhet var besviken på kvällstidningarna som gjorde en "grej" av det. Fast så fungerar ju media och det får man nog som tv-törstig mamma ha i åtanke innan man tackar ja och framförallt om man tänker vara frispråkig vilket vi tv-tittare iofs tackar för.

Skulle ni kunna tänka er vara med i ett liknande tv-program?


Kommentarer >>
Postat av: Mia i Gävle

Skämskudde... vad roligt!

NEJ, jag skulle ALDRIG vara med....

Förnedrande....

Men, jag erkänner att jag kan titta på det... men INTE med Kärleken, han VÄGRAR!

2009-09-07 @ 16:41:20
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker det är dags för Ensam pappa söker. Trött på dessa eviga mammor...

2009-09-07 @ 16:53:07
URL: http://www.nattstad.se/lina*n
Postat av: Linda

Skulle heller aldrig vilja ställa upp, och absolut inte när det finns barn inblandade! No way! Rätt kul o se igår iallafall när man kände igen sig :-) Så många gånger man gått förbi där i Högbo, de verkar dock snyggat till stugan för så färggrann var den inte sist.. ;-)

2009-09-07 @ 21:38:38
Postat av: T

Verkar som alla stör sig på den unge arbetlöse killen som tog sig några snapsar för mycket. Bara jag som hoppade bakom soffan så fort han den "fd programledaren" kom i bild eller öppnade käften?

2009-09-08 @ 09:10:42
Postat av: DD

Åh nej fy ALDRIG! Jag skulle absolut inte vilja visa upp mig själv i ett tv-program och särskilt inte ett så intimt program som det.



Någon kommenterade att det saknas ett "ensam pappa söker" och det lät ju som en bra programidé. Fast då hade skämskudden varit över ansiktet hela tiden tror jag. Det finns inget värre än pinsamma fruntimmer som ska bitcha över EN kille.



Nej, jag tittar inte på sånt här.



Btw - jag förstod att Shakiras video gjorde sig bäst UTAN ljudet på ;D



2009-09-08 @ 09:24:06
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: pangis

Skulle inte falla mig in.. inte heller ids jag se på programmet.. bonde söker fru däremot är en helt annan sak:-)

2009-09-09 @ 11:29:46
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Måste erkänna att jag sitter på Lanzarote och ser på "Ensam mamma.." på nätet...även "Grannfejden" osv,,och bara ler...Lättsam underhållning, men måste medge att jag som ensamstående mamma aldrig skulle kunna göra ngt liknande....bara för mkt för min del....men som underhållning är det helt ok!!

2009-09-12 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0