Kents nya singel

Den Sjätte November kommer Kents nya album vilket jag ser fram mot. Här nedan är deras nya singel "Töntarna" som jag inte hunnit lyssna på så mycket än men jag ska.

I Mars nästa år kommer Kent tydligen till Läkerol Arena i Gävle och eftersom jag inte har sett dem live sedan en fyllekväll i Tandådalen 1996 så ska jag nog gå på den konserten.

Här är fem av mina favoritlåtar med Kent!

Vinternoll >>
Columbus >>
Kärleken väntar >>
Stoppa mig Juni (Lilla Ego) >>
Gravitation >>


Gillar ni Kent och vilka är era favoritlåtar med dem?




Kommentarer >>
Postat av: Pumba

Gillar KENT skarpt. Finns många låtar att välja på. En som jag upptäckte rätt sent är Nihilisten.

http://www.youtube.com/watch?v=KeeDJV_wx2g

Pärlor http://www.youtube.com/watch?v=rtbkz8jKKew

Max 500 http://www.youtube.com/watch?v=mEG4vMzvPUk

hela Verkligen skivan som jag nog har lyssnat mig trött på...

2009-10-06 @ 17:12:58
Postat av: Mattias

Ja den här Nihlisten hade jag också missat Pelle. Måste vara någon b-sida på singel precis som Vinternoll?



Det var ju förresten väl du, jag och Jocke som var i Tandådalen -97 eller nåt och gick på Kent? Vi uppskattade nog på den tiden ännu mer de där sambatjejerna på After Skin INNAN min klassiska skidliftsvurpa :)

2009-10-08 @ 07:45:58
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Pumba

Ja det är lite märkligt att den enda gången man sett Kent spela är i Tandådalen av alla ställen... Tror inte de skulle spela där nuförtiden.

Såg även Soundtrack of our lives på HC den vintern och jag kommer ihåg att jag tyckte det var nåt utav det sämsta som jag hört, gick till baren och höll för öronen ;) Men sen några år tillbaka tycker jag de är riktigt bra åxå.

Dock inte lika bra som Kent (och samba tjejerna på Tandådalens wärdeshus).

2009-10-08 @ 15:03:47
Postat av: Patricko Bror

Jag tycker du ska köra lite Lasse winnerbäck. Nya skiven regerar.

2009-10-10 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0