Dagens...

Tillstånd: Harmonisk!
TV-program: Skavlan ikväll med Erik Hamrén som gäst känns intressant
Sömn: Helt ok, ca 5-6 timmar och Max sov bra!!!
Foppa: Har ingen bra känsla efter gårdagens landskamp, tror inte foten håller!
Max för precis 1 år sedan: Finaste killen
Väder: Novemberväder = trist!
Ulf Lundell: Coco
Frukost: 4 ägg + en matsked bregott
Lunch: Har precis käkat en Kebabsallad med Jonny som lunchsällskap
Middag: Det vankas tacos ikväll!!!
Träning: Personalinnebandy kl 15:30
Spotifyalbum: Kent - Röd!!!!
Svinflunsanyhet: Barn under 3 år kommer få vaccinera sig och vi måste ta ett beslut
Sportnostalgi: Tipsextra tillbaka i SVT!
Krämpor: Förutom axelproblemen känns det bra kroppsligt!
Vikt: 3 kg för mycket men de ska bort eller omvandlas!
Helgplaner: Umgås med familjen, jogga, lite rust, Tina på partaj, Liverpool, xxx, lite godis

Pappatankar om Max:
Max är just nu i en underbar ålder. Han har fått vara frisk några dagar, sover ganska bra och är sprudlande glad mestadels så just nu känns småbarnspappalivet helt fantastiskt roligt!

Tänk att man kan älska någon så mycket!!!



Kommentarer >>
Postat av: ArabPangis

Ta med den dar lilla snyggingen och far ner till Arablandet..jag ska maila dig lite kring hur det ar har nar jag kommer hem. Men en sak ar saker..Dubai beats Thailand

2009-11-08 @ 06:15:58
Postat av: DD

Klart man kan älsak någon så jävla mycket.



Man älskar dom dessutom mer och mer för varje år. Det du.

2009-11-09 @ 08:51:39
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: ullisar

jag blir lite skraj när jag läser DD:s kommentar. älska mer?! jisses. jag har ju liksom redan passerat gränsen till galet, vad är nästa steg då!?

2009-11-11 @ 22:40:18
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0