Helgen

Fredagen
En stressig jobbdag och som vanligt avslutade vi veckan med personalinnebandy. Jag hade lite svårt att springa då jag har fått överansträngning i vaderna igen efter att ha fått rejäl kramp på Torsdagskvällen när jag körde ett innebandydubbelpass. Detta gav senare även ett nattligt sendrag vid ett djävligt olämpligt tillfälle, ha ha. På kvällen blev det sen en vanlig Fredagskväll i tv-soffan med lite Idol och Doobido bland annat.

Lördagen
Började riva badrummet, kikade på Längskidor/Liverpool innan vi på eftermiddagen åkte hem till Johan, Maria och Theo för att umgås med dem denna Lördagskväll. Eftersom jag inte vågade riskera ytterliggare ett magkrampsanfall så valde jag att vara nykter chaufför denna kväll. Vi hade en jättetrevlig kväll där grabbarna fick leka och så åt vi god Tacos och spelade massor av Bowling (Nintendo Wii).

Söndagen
Jag kände redan på Lördagskvällen att jag hade ont i halsen och på Söndagen fick jag även blåsor på tungan ungefär som Max haft för någon vecka sedan. Så nu har jag förmodligen fått såna där höstblåsor jag också vilket ju oftast drabbar dagisbarn men även mig tydligen??? Det känns som om jag har en brinnande tändssticka under tungan och jag pratar/äter inte lika gärna som vanligt men det går väl över snart hoppas jag.

På eftermiddagen åkte vi in till Valbo Köpcentrum för att kolla på lite saker till Max och även badrumsmöbler på Coop. Vi dreglade lite över ett Nintendo Wii men insåg att vi absolut inte har råd utan la istället de 2500 kronorna på en toalettstol, kul! Vi köpte även fodrade stövlar till Max och någon leksak till hans kommande födelsedag.

Det absolut bästa med helgen är att Maxen har sovit bra flera nätter i rad nu!

Kommentarer >>
Postat av: DD

Jag ser ingen notis om inhandlande och installation av "dance pole". Vad hände? Ogillades idén av frugan??? ;D



2009-11-23 @ 13:28:21
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mattias

Nja dom ringde från Lyxfällan och sa åt mig att jag inte fick köpa någon "dance pole" så nu ser jag över andra alternativa träningsmetoder :)

2009-11-23 @ 13:38:24
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0