Bokat till Barcelona!!!

Igår bokade jag, Persson och Wanke in en resa till Barcelona! Från början hade vi pratat om en långweekend men det blev en 8-dagarsresa då vi hoppas kunna ha turen att även få se en semifinal i Champions League på plats vilket förstås vore en fantastisk upplevelse!

Jag har så länge drömt om att åka till Barcelona och det känns ju underbart att ha en sån här fotbollsresa med grabbarna att se fram mot efter fyra mörka långa vintermånader. Nu har vi bokat in resan 20 Apr-28 Apr och får  fixa hotell och matchbiljetter lite längre fram.

Någon som har varit i Barcelona och har några bra tips om hotell med mera?



Kommentarer >>
Postat av: DD

MEN VA FAN!!!



Det där är ju MIN resa! Jag vill också se en CL match/final direkt på plats. Jag och A.



Du kan säkert googla "billiga hotell barcelona"



Får jag följa med??? ;D



2009-11-04 @ 15:21:12
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mattias

Bara att boka in :) Jo vi kommer förstås kolla via nätet på olika hotell men ibland kan ju någon ha nåt guldkorn att tipsa om.



Med mitt flyt så åker väl Barca ur Champions League bara för det!

2009-11-05 @ 13:03:43
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: MN

Åhhhh va roligt!!

2009-11-05 @ 20:42:45
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com
Postat av: Lina

Barcelona är superfint! Men vi bodde på vandrarhem typ, så sorry, inga bra tips... Sen var det också sisådär 10 år sedan jag var där, men det är min favoritstad av alla storstäder i Europa. Före både Paris och London.

2009-11-05 @ 23:34:11
Postat av: Johan B

Grattis, fan va kul för er. Jag blir jäkligt avis så du vet...

2009-11-06 @ 18:40:34
Postat av: Anna Linda

Jag kan nog ordna lägenhet om ni vill, inte så dyrt. Under tusen kr natten. Det är en trea som ligger vid Gaudi kyrkan.

2009-11-06 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0