X-men origins: Wolverine

X-men origins: Wolverine  + + +

Nu  har jag sett den omtalade filmen med Hugh Jackman som Wolverine där man får veta en del av vad som hände innan X-menfilmerna utspelades. Jag gillar filmer som Spindelmannen, de sista två Batman men jag tycker nog X-menfilmerna kändes mer intressanta att se på än denna.

Jag tyckte inledningen var häftig när man fick se bröderna slåss i olika krig genom historien men sen kändes filmen aldrig riktigt spännande och intressant. Så betyget blir en svag trea från mig och så hoppas jag nästa Wolverinefilm som planeras blir snäppet bättre!


Kommentarer >>
Postat av: DD

jag gillar också sånna filmer



2009-06-02 @ 09:36:10
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Johan B

Vi såg den också häromdagen. Ger den ändå en 4:a för undehållningens skull. Skön äventyrsaction som man inte behöver vara spänd under. Och jah älskar de olika specialiteterna de har. Som i Heroes, fast lite coolare.



Innan det så har vi plöjt hela 24 säsong 7. Fi faen va bra, där snackar vi spänning och cliffhangers. Man kunde ju aldrig lägga sig.. Baaara ett avsnitt till... ;-)

2009-06-02 @ 20:18:53
Postat av: pangis

Av mig fick den 4 plus:-) Jag gillar X men. Vi såg Australia igår med samma huvudrollsinnehavare, dvs wolverine men den var rätt seg tyckte jag..

2009-06-02 @ 20:42:58
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0