Sjätte Sinnet

Ikväll klockan 20:00 sänds filmen Sjätte Sinnet på TV4 + och är det någon som inte har sett den kan jag verkligen rekommendera den filmen. Minns att jag inte var så kaxig när jag såg den första gången för länge sen. Lillgrabben spelade verkligen sin roll enormt bra! "I see dead people" Brrrr!

Finns det fler som gillar filmen?


Kommentarer >>
Postat av: pangis

Jag älskade den filmen.. Den var nästan bättre andra gången jag såg den, när man visste att han var död.. Vilken surprise..Enda gången jag blivit rejält överaskad i slutet av en film! Mkt bra gjord..men läskig..njaeee:-) nu ska jag se drag me to hell dock inte på bio..(Som dottern gjorde igår) vill ha möjlighet att snabbspola:-)

2009-06-14 @ 11:56:47
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Linda

Var längesen man kikade på den, men den kommer jag faktiskt ihåg så den var väl bra då. Men de måste vara läskigare för mig om jag ska klappra tänder ;-)

2009-06-14 @ 15:05:01
Postat av: DD

Nejdu, gillar inte sånna filmer.



2009-06-15 @ 13:57:53
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0