Min första semesterdag

Idag är min första semesterdag och det kan bli en fantastisk sådan känns det som! Jag har sovit 6-7 välbehövliga timmar inatt och har nu en mysmorgon med min son. Idag blir det ingen målning eller nåt sånt utan jag ska bara göra roliga saker och njuta i sommarvärmen!!!

Till Storviksbadet
Idag ska jag, Tina och Maxen till Storviksbadet där jag tillbringat enormt mycket tid i mina yngre år. Det ska bli jätteroligt att se hur Max gillar det nu när han är ett år äldre och inte bara sitter på en filt som ifjol. Nu får man äntligen vara i sol och värme och bada med honom som vi blev berövade på i december på Lanzarote.

Till Love & Peace-festivalen
På eftermiddagen sen ska jag och Persson åka till Borlänge då vi har biljett till Love & Peace där Lundell och Winnerbäck spelar ikväll! Vicky är snäll och skjutsar oss och först ska vi leta på en storbilds-tv och avnjuta fotbollsmatchen Sverige-England! Vilken höjdare det kan bli!!! Ölen kommer att smaka fantastiskt till fotbollen!!!

Apropå på fotboll så känns det ju djävligt trist att USA berövade oss matchen Spanien-Brasilien på Söndag som var den match man har gått och väntat på. Fast bra gjort av USA förstås och Roffe blev nog nöjd kan jag tänka mig!

Efter Sverige-matchen traskar vi till festivalområdet för att först se Lundell och sen på natten direkt efter spelar ju Lars Winnerbäck som jag äntligen ska få se live första gången. Massor av andra band spelar ju också men tvivlar på att vi kommer se nåt annat än dessa två.

Bara två saker som oroar lite lite. Vi vet inte just nu hur vi ska komma hem från Borlänge och sen har jag grym klädbeslutsångest. Drygt att släpa på en jacka/tröja i denna värme men på natten blir det nog kallt om vi inte väljer att vara "pojkarna längst fram" på Uffes konsert. Jaja, hoppas det löser sig och främst med skjutsen förstås!

Nu ska jag och Max göra lite frukost innan vi börjar packa för dagen på badet!

Kommentarer >>
Postat av: roffe

Ja dagarna man spenderade på badet i Storvik är oförglömliga. Man bodde där nere på badet under sommaren tamefan.



Ser att ni drar till Borlänge tidigt, så då ska jag leta upp Perra eller nån att kika på fotbollen med.



Angående att släpa på kläder på festivalen så kan jag föreslå att du åker på Ockelbo marknaden idag och köper en liten ryggsäck. Packa allt du vill ha med extra i den...

2009-06-26 @ 09:58:24
Postat av: MN

Åhhh va roligt du kommer att ha!

Jag riktigt känner det.

Sjung med i Öppen bil öppen väg åt mig. :D

2009-06-26 @ 10:33:29
URL: http://mariaofsweden.blogspot.com/
Postat av: DD

Hoppas du och familjen får en underbart skön semester med massor av sol OCH utan krämpor för dig och maxen.



Blogga lagom mycket! *kram*



2009-06-26 @ 11:48:10
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Tina

Är avis att du ska få se Winnerbäck och inte jag... Så trist att han inte spelar på nå bra ställen i sommar...

2009-06-26 @ 15:51:02
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Ormingesonen

Avis på er grabbar, det vet ni!!

2009-06-26 @ 17:13:40
Postat av: pangis

Ha den bästa av semestrar!

2009-06-27 @ 19:56:50
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0