Sanna Lundell

Jag såg intervjun med Sanna Lundell i Nyhetsmorgon på TV4 i helgen. Jag har även läst hennes blogg nån gång och tycker hon verkar vara en skärpt klok tjej med mycket sunda åsikter. Som väl alla vet är hon ju tillsammans med Micke Persbrandt och är ju dessutom dotter till min store musikidol Ulf Lundell.

Sanna berättade i intervjun bland annat om hur mycket skit hon fick från andra kvinnor då hon skrev lyriskt om hur ett barnfritt dygn hade fått henne att känna sig som en ny människa. Genast skrev en massa mammor om att hon inte borde skaffa ett till barn då om hon så gärna vill ha barnfri tid mm. Sånt där är så djävla sjukt och precis som hon säger så verkar det vara väldigt många mammor med bestämda åsikter som på nätet slungar vilt till andra via forum/bloggar.

Sen tyckte jag hon beskrev Alex Schulman på ett bra sätt i sin blogg också. Dessutom var det lite komiskt att både Sanna och Alex samma dag skrev blogginlägg om hur de på ett liknande sätt hade resonerat när de hamnade bredvid varandra på en uteservering. Även kändisar blir ju lite nervösa inför andra kändisar som vi vanliga kanske hade blivit.


Ulf Lundell - Sanna (En av mina första favoritlåtar med Uffe)

Kommentarer >>
Postat av: ullisar

jag har ruskigt svårt för en kvinna som skaffar barn med Mikael Persbrandt - alla goda och onda rykten runt honom kan inte ha uppkommit helt ur intet? å då snackar jag inte kvällstidningstrams... - men jag tror på ditt ord och ska nu skapa mig en egen uppfattning via hennes blogg. tack för tips!



ps. hittade hit via DD. fast jag undrar om jag inte varit här förrut? känner igen mig en smula? fast då fanns nog ingen max? eller så var det precis i början!? eller så yrar jag bara :)

2009-08-05 @ 22:55:06
URL: http://ullrika.se
Postat av: Mattias

Ja det är väl inget nytt att snygga tjejer gärna faller för sk "bad guys" Fast det kan ju vara så att han är förändrad nu för tiden som flerbarnspappa men det vet jag ju inget om.

2009-08-11 @ 08:31:30
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: ullisar

efter att ha läst en rätt ansenlig mängd hos henne är jag nu benägen att hålla med dig på alla plan! hon verkar riktigt bra? - mansvalet till trots...

2009-08-12 @ 00:31:00
URL: http://ullrika.se
Postat av: jama

Missade den intervjun men jag tycker som henne - VAFAN man laddar ju batterierna av att få ha det lite barnfritt emellaånt. Men sen så kommer alla dessa j-a präktmorsor med sina j-a påhopp (sorry, men jag lackar!)



Läste däremot både hennes o Alex blogg om det där de skrev om varann..ha ha. Det var rätt komiskt. Man kände igen sig lite i sitt eget beteende om/när en kändis dyker upp sådär..hihihi.



Nu MÅSTE jag fortsätta jobba... ;)

2009-08-12 @ 10:57:26
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0