Melodifestivalen del 1

Ska bara lite kort skriva vad jag tyckte om förra helgens melodifestival. Jag tyckte det var en väldigt blek delfinal där Alcazar rättvisst gick vidare och sen tyckte jag det var ganska slätstruket. Gillar inte Caroline Af Ugglas men tyckte ändå hennes Snälla snälla snälla-låt var rätt skön måste jag säga.

Röstsystemet var inte så svårt att förstå men däremot djävligt omständigt och verkar mest vara ett sätt att dra in mycket pengar. Nästa deltävling känns alla fall på papperet mycket mer spännande än vad denna gjorde så hoppas på bättre låtar nu på Lördag!

Kommentarer >>
Postat av: Honung

Slätstruket var ordet jag använde mig av. För det var precis vad det var. Jag gillade Carolines låt. Men det kan bero på att jag känner mig så jävla förtvivlad själv just nu.

2009-02-11 @ 23:49:01
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0