Spännande Torsdag

Igår var det en rolig innebandyträning och efter en veckas vila kändes det kanon att vara igång igen. Som vanligt på sistonde så tuggar det lite i mina överansträngda vader och inatt när jag skulle hämta Max fick jag förstås sendrag. Jag stretchar, stretchar och stretchar samt dricker massor av vatten så att jag får springa på toa flera ggr varje natt men de där vidriga vadsendragen kommer ideligen tillbaka! Det är väl vila som gäller egentligen vid överansträngning men så länge jag inte får tokkramp tänker jag spela! Ny träning ikväll!

Idag är vår VVS-firma hemma hos oss för att installera badkar, tvättställ, toalett + möbler och jag är sååååå nyfiken på hur vårt nya badrum kommer att se ut! Måtte det inte bli nåt krångel eller att han sätter något fel trots våra tydliga instruktioner! Sedan är det lite fler saker som vi ska sätta upp själva som handdukshängare, krokar, badkarsvägg mm. och så ska belysningen fixas klart samt att vi måste fixa lister!

Det blir ljuvligt när allt är klart och när vi har rensat altanen som i nuläget är en sopstation!


Skönt att slippa dessa syner framöver...

Kommentarer >>
Postat av: ullisar

nää! inte ska ni väl byta bort den asasnigga tapeten :D

2009-12-11 @ 11:15:15
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0