PS3 Fynd

Tack vare att min vän Persson tipsade mig om en försäljare på Blocket så har vi fyndat lite roliga Playstationprylar inför julen. Detta blev våra PS3 julklappar till oss själva för misstänkt billiga priser men bara att tacka och ta emot!

Buzz med 4 st trådlösa Buzzrar - 400 kr
2 st svarta nya spelkontroller, Sony Dualshock 3 - 700 kr
Singstar Starterpack med 2 st trådlösa mikrofoner - 330 kr
Dessutom hittade jag det populära spelet GTA IV för 245 kr hos Spelbutiken.se.

Nu ska jag bara se till att komma igång och spela lite också!




Kommentarer >>
Postat av: Annika

Misstänkt billiga priser! Hahaha älskar det uttrycket men jag håller med, bara tcka och ta emot!

2009-12-18 @ 12:20:00
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: alex

Brukar med höglund, flugan o grabbarna köra Modern Warefare2, väntar på att du ska logga oxå gosse :-)

2009-12-18 @ 15:26:04
Postat av: Persson

Tjalle,träffade högen efter krogen härom helgen och han berättade att ni brukar lira mot varann, hade dock glömt namnet på spelet...hans tjej Fia tyckte han var skittöntig när han satt med headset och djup koncentration ....hahaha (hon hade glimten i ögat )

2009-12-18 @ 17:15:37
Postat av: Neha

Härligt att ni fyndadde=)

2009-12-18 @ 19:30:32
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Johan B

Lyckat! Är så himla kul å spela ibland.

2009-12-18 @ 20:13:23
Postat av: Marias Of Sweden

Klart vi har box som det går att spela in på sen 3 år tillbaka.

Men jag tittar aldrig på TV.

Så jag hänger vid datorn.

:D

2009-12-19 @ 09:09:16
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com
Postat av: Pumba

GTA IV är grymt rolig men tar sån oerhörd tid... nåt som vi inte har allt för mycket av nuförtiden du o jag. Lättare att spela en match FIFA 10 då o då. (Den här kommer A L att anmärka på och mena att man spelar hela tiden ;) )

2009-12-19 @ 16:39:32
Postat av: Johan B

Dax att fundera lite på OS-truppen i hockey! Här kommer mina femmor JUST NU:



LIDSTRÖM-KRONWALL

FRANZÉN-ZÄTA-ALFREDSSON



öHLUND-TALLINDER

SEDIN-SEDIN-WEINHANDL



ENSTRÖM-ERICSSON

FORSBERG-BÄCKSTRÖM-ERIKSSON



4:e kedjan

HOLMSTRÖM-PÅHLSSON-SAMUELSSON



7:e back

STRÅLMAN



Kommentarer på det? Era lag? Ny tråd Matte?

2009-12-19 @ 22:12:54
Postat av: Mattias

Alex/

Ja jag har inte spelet och det lilla jag provade så kändes det helt omöjligt att spela den typen av spel på PS3 när man vant sig med PC du vet men enligt Flugan kan man vänja om sig så jag får väl försöka jag också! Fast till att börja med så måste jag börja spela lite PS3 överhuvudtaget och ta mig tid till det!



Pumba/

Förhoppningsvis kommer Max ha ett bra 2010 vad gäller sovningen på kvällar/nätter så då djävlar ska jag lira GTA IV jag också! :)



Johan B/

Har du addat mig på ditt PS3 förresten? Väntar på att det ska komma nåt grymt tennisspel 2010 så vi kan lira det online då det verkar svårt att få till livetennis för oss :) Ett inlägg om OS-truppen kommer inom ett dygn och jag kopierar in ditt lag där!!

2009-12-20 @ 07:42:02
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: ullisar

usch. GTA kommer aldrig över min dörr om jag så ska slåss med näbbar och klor. om det är det spel jag tänker på, där man får pluspoäng för att slåss och annat ännu värre?



annars. med risk för att låta negativ kan jag inte låta bli att också kommentera de låga priserna. misstänkt? jo. hoppas den som eventuellt blivit av med grejerna kan få en god jul trots allt... för ja. på blocket säljs så otroligt mycket stulet gods. jag är görlessen om jag är neggig och tjurig men jag kan bara inte låta bli. kul att du fyndat dock, och jag håller tummarna för att det inte var tjyvade prylar!

2009-12-21 @ 04:21:32
URL: http://ullrika.se
Postat av: Mattias

Ullisar/

Har aldrig spelat GTA så vet inte om det är så eller inte men tror inte att jag som vuxen kommer att vägra spela det om jag tycker det är roligt om det nu inte är helt bizzart, vi får se.



Vad gäller de andra så vet jag ju inte men det finns många tv-spelsnissar som beställer från utlandet och säljer till dessa priser också men men svårt att veta förstås. Inget jag kommer ligga sömnlös över i jul hur som helst.

2009-12-22 @ 08:17:12
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: ullisar

det kan hända att jag blandar ihop det med ett annat spel? det jag tänker på är inte bara ett vanlig racingspel utan du ska också "rensa upp" i den undre världen, dvs våldta och mörda prostituerade. du får pluspoäng på att köra på barnvagnar och gamla tanter. osv. idén är obehaglig, och jag förstår inte tanken bakom det spelet... men det är säkert ett annat bilspel!

2009-12-22 @ 21:06:39
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0