Om Lady Gaga

Nu kommer min vän Bodare totalsåga mig igen precis som för mina tv-vanor men jag måste erkänna att jag tycker att Lady Gaga gör en del sköna låtar. Hon radar ju upp en massa hits och är nog redan nu en av de här artisterna som kan fylla rejält stora arenor i framtiden även om det inte direkt lockar mig att se henne live på Ullevi eller nåt. Jag har ju aldrig lyssnat på hennes album heller så jag har ingen järnkoll på henne men Max gillar ju henne så kanske läge att ta hem ett album på Spotify.

Någon som gillar eller ogillar Lady Gaga?


Kommentarer >>
Postat av: DD

Senaste albumet var väl 50:50. Visa låtar är så himla bra och andra är bara "pop".



Sv: Japp, det är schysst med en nöjd chef och en nöjd kund samt att dom har kurrage att säga det också. Känns gött.

2009-12-09 @ 12:08:29
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Johan B

Verkar vara en grinig kille den där Bodare enligt dig...



Hua! :-)

2009-12-09 @ 18:40:31
Postat av: Lina

Faktiskt så gillar jag också henne. Och de lugna låtarna är nästan de bästa, Brown eyes till exempel. Paparzzi är också en favorit.

2009-12-09 @ 23:21:41
Postat av: Mattias

Johan B/

Ja han kan verka rejält sur via skrift men menar sällan så argt som det låter tror jag. Sedan kan ju undertecknad ungefär vart femte år vid fylla ge honom rejäla utskällningar också. Oftast befogade :)



Lina och DD/

Ska lyssna på albumet och kanske återkommer i ämnet

2009-12-10 @ 11:17:40
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0