Erik vann Idol!

Jag tycker både Calle och Erik gjorde väldigt bra ifrån sig i gårdagens Idolfinal men precis som tidigare så tycker jag att Erik var en given vinnare av årets Idol! Lite märkligt låtval med sega The Final Countdown kan jag tycka men sedan var han ju klockren med "The Show Must Go On" och vinnarlåten "Higher".

Någon som inte var klockren var däremot Eriks flickvän som fick mig att vilja krypa in under tv-soffan när hon vägrade lämna scenen under vinnarlåten. Snacka om att vilja visa upp för alla småbrudar att Erik är upptagen! Fruktansvärt pinsamt kändes det alla fall!

En viss herr Max hade en märklig kväll igår då han somnade vid 20-tiden men sen vaknade nästan direkt av hosta och kväljningar för att sedan vara vaken med oss till 22-tiden. Han var jättesprallig och roligt busig samtidigt som han hade enorma trotsattacker så han visste inte hur han skulle få ur sig ilskan. Lite små-schizofren vår son igår kväll, ha ha.


Vinnarlåten "Higher" med Erik Grönwall (Utan rampljussugen flickvän)

Kommentarer >>
Postat av: persson

själv vart jag trött på katrin zytomierska i idols eftersnack, när hon gav Kalle en kram så rynkade hon på näsan och viftade med handen framför näsan ...att han luktade så illa (kanske inte jättekonstigt om man blir lite svettig i en idol- final)

jag tål henne inte, hon är oduglig på alla sätt

2009-12-12 @ 13:16:22
Postat av: stellan

är inte du 25år för gammal för att bry dig om idol??

2009-12-12 @ 19:35:50
Postat av: Mattias

Persson/

Ja jag såg programmet och hon är ju så puckad den bruden och jag kan inte förstå att TV4 gav henne ännu ett år men men.



Stellan/

Tydligen inte

2009-12-13 @ 08:58:09
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: ullisar

äsch. jag såg det inte spektaklet men så hemskt kan det väl inte vara att flickan vill visa att hon är förälskad! jag hade säkert också iglat mig om min kille vunnit idolfinalen. när jag var sjutton vill säga - eller hur gamla dom nu är ;)

2009-12-14 @ 01:41:12
URL: http://ullrika.se
Postat av: Mattias

ja iof sig är hon ju bara en ung tjej så man ska väl inte döma för hårt men pinsamt var det likförbannat :)

2009-12-14 @ 08:24:08
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: ullisar

jag såg ju inte programmet som sagt, men tror dig :p

2009-12-14 @ 13:18:09
URL: http://ullrika.se
Postat av: pike

Erik var bra men hans låtval över lag tyckte jag inte om, därav höll jag på Kalle.



Men det är ju helt beroende på vilken smak man har, Önskar All heder åt Erik & fortsatt framgång till Kalle.

2009-12-15 @ 18:12:41
URL: http://pike-master.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0