den där Kissie

En tjej som kallar sig Kissie har tydligen Sveriges största blogg och det är en blogg som jag aldrig läser men däremot har jag läst/hört en del av det hon skriver. Ogillar att jag själv nu gör reklam för hennes blogg då hon verkar vara en helt störd ung tjej som är djävligt provocerande och helt saknar empati för andra människor.

Hur fan kan en sån här person ha Sveriges största blogg och dessutom bli rik på kuppen?


På filmen gör Kissie narr av en uteliggare......

Kommentarer >>
Postat av: Tobias

Ja det hade varit så bra ifall ingen läst henne blogg :D fan vad bra det hade varit

2009-12-10 @ 13:16:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lina

Fast folk som läser hennes blogg är ju än mer korkade... Tacka vet jag Kenza.

2009-12-10 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0