True Blood på SVT

Ikväll kl 22:00 börjar SVT sända den första säsongen av den omtalade vampyrserien True Blood. Jag och Tina kikar just nu på säsong 2 av serien och tycker båda den är djäkligt bra. En spännande sexig dramaserie som på nåt sätt har lite av det här konstiga Twin Peaks-stuket.

Alexander Skarsgård har ju en rätt stor roll i serien och det är lite komiskt när vampyrerna ska prata på sitt eget språk vilket är SVENSKA! Så har ni inte följt serien kan jag varmt rekommendera den och den kommer ju även finnas på SVT Play om man missar något avsnitt.


Introt till serien

Kommentarer >>
Postat av: pangis

Har också sett den..och den är bra!! Lite skum sådär, bara den inte spårar ut. Jag kan förstå att Skarsgård blivit stor over there...han är suverän i rollen. Kul att han pratar svenska ibland med när han ska vara "gammal" farlig och mysko:-)

2009-08-26 @ 08:42:25
Postat av: Daniel

Kommer med på tvkväll!

2009-08-26 @ 09:06:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag älskar den serien!!!!



Checkade den när den gick på Canal+ men hann inte med att se alla avsnitt så jag väntar bara in själva dvd-boxen :)



Ska självklart se förta avsnittet igen - så himla bra!!!

2009-08-26 @ 09:35:19
URL: http://levinda.se
Postat av: Persson

har försökt promota serien på jobbet men ingen är intresserad när det handlar om vampyrer .....synd för dom säger jag....



tycker skarsgård är grymt bra i rollen som "Eric Northman"

2009-08-26 @ 14:53:01
Postat av: Johan B

Vi såg säsong ett nu i veckan. Jäkligt bra. Märks att det är HBO som gjort den.

Jason Stackhouse har ju en skön roll. Naken och testar nya ställningar med en ny brud varannan scen...



Introlåten fastnar på hjärnan, härligt cool! "I Wanna do bad things to youuu..."

2009-08-27 @ 07:34:18
Postat av: Mattias

Ja risken finns ju att serien urartar men en bit in i säsong 2 så är den fortfarande väldigt bra alla fall!



Johan B/

Håller med om att introt och låten är cool! Vad gäller Jason så har jag faktiskt nyss sett ett avsnitt där han inte fick "ligga" vilket ju är en sensation :)

2009-08-27 @ 20:53:27
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0