Djurplågaren anhållen

Plågade husdjur till döds >>

Jag vet att det ibland kan bli löjligt när det verkar som om människor blir mer upprörda över djurplågeri än när någon gör onda saker mot människor men det kan inte hjälpas. När någon plågar oskyldiga djur så kan jag känna ett enormt hat och en önskan om att dessa personer själv ska få smaka på sina egna metoder.

Nu har ju en 20-årig kille i Skåne erkänt att han lemlästat och torterat ca 20 husdjur till döds. Dessutom har han sen skrytit om det på Internet och även via brev till hundarna/katternas ägare!!! Hur sjukt är inte det och jag inbillar mig dessutom att en person som denna inte skulle dra sig för att använda våld mot en människa heller.

Nu hoppas jag på ett långt fängelsestraff för den där sjuka människan och i mina ögon får han gärna användas som leksak av sexuellt frustrerade medfångar! Jag är ingen våldsam kille men skulle jag ha en hund och någon snorunge plågade ihjäl denne för att sen skryta om det i ett brev till mig så kan jag inte svara på vad jag hade gjort!

Kommentarer >>
Postat av: ullisar

jag har också ofattbart svårt för djurplågare. precis som när det rör våld små barn. jag känner mig så maktlös, och kan INTE förstå hur det fungerar i hjärnan hos en sådan person som den du beskriver här ovanför. jag väljer att inte gå in på länkarna, antar det är för jobbigt, det du skrivit räcker.

2009-08-20 @ 22:17:28
URL: http://ullrika.se
Postat av: ullisar

våld mot barn ska det naturligtvis vara.

2009-08-20 @ 22:18:03
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0