Sexskandalen - Hockey VM

Sedan Kristian Huselius blev klar för VM-truppen i ishockey har nog t ex Expressen säkerligen skrivit 5-6 helsidor om den där händelsen för fyra år sen när Huselius, Lilja och Tallinder blev utslängda från landslagssamlingen efter en uppmärksammad sexskandal när de hade sex med en ung tjej på hotellrummet.

Jag förstår verkligen inte varför media måste älta i detta så in i helvete nu flera år efteråt? Skulle tidningarna skriva så här mycket om varje manlig idrottsstjärna som är otrogen så skulle det inte längre finnas några träd kvar på jorden pga pappersbristen.

Det ska förresten bli roligt att se Kristian Huselius och Patrik Berglund i samma kedja ikväll mot Lettland. Upplägget i VM är ju så att det mest blir en massa skitmatcher fram till kvartsfinalen och mot sämre lag så har Tre Kronor ett bra lag fyllt med kreativa spelare som Omark, Huselius, Mårtensson med flera. Mot lag som Kanada/Ryssland i en semifinal kan det bli tuffare och då skulle man gärna se att Tre Kronor hade lite fler fysiska spelare i laget.

Kommentarer >>
Postat av: Nina

Hahaha, ojoj..du har så rätt. Faktiskt så är det tröttsamt när man man letar efter skit att skriva, varför inte glömma det där nu när det är 4 år sen det hände? Kanske att det var skandaltorka just denna dag...



"Ahaaa" tänkte en journalist som inte blivit lobotomerad ännu och mindes denna händelse, snabbt ett uppslag om skandalen och sen fick han säkert en klapp på axeln av bossen. Kanon!



SNAAARK!!



HEJJA FINLAND!!!

2009-04-27 @ 20:25:49
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Besser

Lettland ikväll hörru...

2009-04-27 @ 20:49:16
Postat av: pangis

Det där hade jag helt glömt.. F.ö tycker jag ishockey VM är urtrist, det enda jag aldrig bryr mig om. för sent på året och inflationen i att ha VM varje år har fått mig att tröttna..tyvärr:-/

2009-04-27 @ 22:18:25
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Mattias

Jag tar tillbaka att det skulle bli roligt att se Berglund/Huselius i samma kedja men de var ju iof sig rätt nylandade så hoppas det blir bättre framöver från dem

2009-04-28 @ 07:55:47
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: DD

Tre vuxna män och en full tonårstjej är alltid smaskigt att skriva om. Lite nasty...



2009-04-28 @ 08:26:33
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0