F & F Söndagsparty

Kikade på Filip och Fredriks nya talkshow från New York igår. Jag hade ju oerhört höga förväntningar på det här programmet men tycker inte att första avsnittet var speciellt bra. De blir ju lite lätt överspeediga ibland de där herrarna, så det blev lite väl flamsigt och jag tycker det hoppades lite väl mycket mellan olika ämnen.

Sen är jag inget stort fan av Marilyn Manson heller så det hade nog kunnat bli bättre med lite andra gäster och bara Piff & Puff i så fall låter dem komma lite mer till tals också kanske. Jag tror det blir bättre framöver och kommer alla fall ha boxen på inspelning varje Söndagskväll.

Klipp från showen >>

Kommentarer >>
Postat av: Anonym

Såg det också, och blev faktiskt lite besviken. Jag brukar att ha svårt för engelska men nu hängde jag med, trots att "textningen" var lite flamsig som f&f blev emellanåt.

Och som du skrev, gästerna kom som inte in i showen. Manson var ovanligt lugn, trodde han skulle göra mer än att bara sitta där och dra i håret.

2009-04-21 @ 19:36:35
Postat av: Mattias

Det är väl en av Filip och Fredriks svagheter när de har gäster. De har så mycket att säga själva så det blir sällan nån chans för gäster/superfemman osv att säga något.



Fast Manson hann ju med lite mer än att bara dra i håret med tanke på att han hade sex med en tjej i logen under programmet :)

2009-04-21 @ 19:52:44
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: wanke

Jaa det stod i tidningen att det var en stark start av dom ..vi tyckte inte det ...tyckte det var bedrövligt!! Å vad dom skreek när dom prata man fick ju ont i huve :) Som du sa så hade gästerna svårt å få en syl i vädret ..känns som dom borde bara ha en gäst inne i taget ....nää så bottenbetyg från mig iaf ..men dom får nån chans till ..

2009-04-21 @ 20:59:20
Postat av: Mattias

Håller med Wanke! Nästan som om du och jag vore programledare kanske ;)

2009-04-22 @ 08:34:07
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: wanke

Hahaha..iaf jaag,som har syre för 3!!! :)

2009-04-22 @ 15:16:38
Postat av: Jerpa

Äh, namnet kom ju inte med på första inlägget. Skyller på ny ominstalltion och alla "kom-ihåg-mig" var borta.

2009-04-22 @ 21:37:23
URL: http://www.jerpa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0