Jag har syndat

Eftersom jag vilade från träning i Måndags så hade jag tänkt ta en joggingrunda igår efter jag lagt Max. Tyvärr var jag så trött pga dålig sömn så jag somnade som en stock bredvid Max med joggingkläderna på vid nattningen. När jag sen vaknade efter en stund så var all springlust som bortblåst så det blev soffläge istället med Champions League på tv:n.

Syndade lite igår då jag åt en bunt rånkex på jobbet. Den där djävla kakskålen på jobbet stirrar på mig hela dagarna och till slut kastade jag mig över den i ett svagt ögonblick. Åt även lite salta pinnar på kvällen och en polkagrisklubba som jag hittade i nåt skåp. Erkänner nu detta för min sambo via bloggen, ha ha.

Idag blir det innebandy med Wanke och grabbarna!!!


Kommentarer >>
Postat av: Tina

Ajsing bajsing!! ;-)

2009-04-29 @ 17:12:36
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0