Innebandytankar

I Måndags var jag till Storvik och spelade lite innebandy på stor plan med målvakter då "Högen" dragit ihop ett gäng spelsugna innebandylirare från olika nivåer. Bland dem jag fick spela mot fanns det några division 1-spelare och en viss "Kotten" som ju spelat i elitserielaget Falun samt varit proffs i Schweiz nu senast. Så gamlingen fick bekänna färg men det gick rätt hyfsat även om det var lite omställning nu när man är mest van med småmålsspel där man möter gubbar av lite skiftande innebandykvalité. (Där "Fagge" fortfarande imponerar mer än division ett-lirarna för övrigt)

Fick lite frågor om nästa säsong och om jag inte skulle börja med ett lag i seriespel igen. Visst är jag lite sugen ibland men i så fall skulle jag vilja spela med Storviks SK och att några fler kompisar som Högen, Wanke och Wikenius t ex går dit. Dessutom vill jag inte att det ska vara nåt krav om att alltid vara med då det bara är division 4. Jag får se till hösten hur det blir men det går ju bra att bara fortsätta köra småmålsspel också förstås så det lutar nog åt det.


Kommentarer >>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0