Härligt höstväder

Äntligen kom det lite fint höstväder till slut vilket har gjort att vi har kunnat varit ute en hel del denna helg. En del promenader har det blivit , rensning av förråd som vanligt, gräsklippning mm. och sen så har Max fått varit i lekparken här utanför lite. Där har han bland annat provat att gunga, åka rutschkana och förstås smakat på lite sand.


Max tränar på att gå med mormor (Foto 1) och sen tre foton på vår fina gosse i finvädret

En hel del sportande blev det under förra veckan vilket kändes skönt då jag stundtals var lite less på hemmapappalivet och alltid blir som en ny människa efter träningarna. Jag tränade innebandy Ons, Tor, Lör samt hade rinkbandypremiär i Fredags med kommungubbarna. Min kompis Ubbe var också med o lirade och säkerligen kommer vi behöva folk kommande fredagar så att ni kompisar vet. Hör gärna av er om ni är intresserade av att hoppa med de gånger vi saknar folk (alltid) för jag orkar nog inte fortsätta messa 10-15 polare varje Fredag för att få ett enda positivt svar.

Nu har Tina hemstudier i tre veckor och även om hon har mycket pluggande så känns det ändå lite skönt då jag inte kommer vara lika uppbunden varje minut av Max. Nu kommer ju Tina alla fall vara hemma lite då och då vilket innebär att jag inte behöver stressa som fan när jag ska duscha, gå på toa eller äta mm. Bara att hoppas att det fina vädret håller i sig ett tag nu vilket vore ljuvligt!


Foton där Max visar hur han älskar dragkamp och att han faktiskt kan sova ibland.....

Kommentarer >>
Postat av: Janne

Du kan räkna in mig Matte dom gånger jag är hemma i Viken. Kommer hem om ca 3-4 veckor och ska vara hemma i minst 3 veckor då innan jag troligen åker vidare till Australien igen. Får höras då =)



2008-09-22 @ 13:44:14
URL: http://janne73.blogspot.com/
Postat av: Ribne

Tack för tipset om Dahlqvists blogg. Och ang. Laul så läser jag honom just för att han verkar vara en idiot, skönt med någon som bufflar lite istället för att vara så tillrättalagd hela tiden.

Ha det bra....trots 0-0 mot Stoke.

/R.

2008-09-22 @ 17:10:17
URL: http://ribnes.blogg.se/
Postat av: Nina

Ju mer jag läser härinne desto mer övertygad blir jag om att husbandet nog oxå måste vara lite pappaledig framöver.... :) Det är ett bra betyg!



2008-09-23 @ 13:18:35
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Malla

Maxen är underbar.. I alla situationer!



Pok



Mallahejarpå´Maxalltidbralla

2008-09-23 @ 22:33:10
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Mattias

Nina/

Ja det är nog väldigt nyttigt för alla inblandade att killen är pappaledig mer än bara några veckor om man har möjlighet till det!

2008-09-24 @ 10:18:54
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0