Nytt Singstar

Här är låtlistan på kommande Singstarskivan Vol. 3 och jag undrar varför det aldrig kan komma en riktigt bra skiva? Visst innehåller den nya skivan några bra spår men som vanligt också en massa skit som man inte förstår varför de tar med???

Till vårt PS3-Singstar har vi Volym 1-skivan och det är alldeles för många låtar som man aldrig ens har hört. Jag förstår inte varför det inte kommer fler låtar med artister som U2, Metallica, Robbie Williams m.fl. men det måste nästan ha med rättigheter att göra eller nåt? Till jul kommer ju Abba Singstar vilket säkert kommer bli en succé däremot!


Kommentarer >>
Postat av: Nina

Kan tänka mig att många fyllon kommer köra CRYIN med Aerosmith....inklusive jag! :-) Älskar den låter... men det var ungefär allt!



Resten suuuger... tänk va många falsksjungande människor som ska gapa till den där skivan, haha... fy farao!

2008-10-31 @ 12:51:41
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Jerpa

Var bara 14 jag inte kände till, det är ju iaf mindre än hälften.

Dock så måste jag sjunga som christan walz för att överhuvud taget sätta tonerna och det gör att man blir hes efter 3-4 låtar.

2008-11-03 @ 12:52:46
URL: http://www.jerpa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0