Gnälligt

Max har varit lite gnälligare än vanligt de senaste dagarna och förmodligen beror det på att han får lite nya tänder även om vi inte sett dem ännu. Igår kväll fick han feber och vaknade på kvällen ganska otröstlig så jag beredde mig på en mardrömsnatt men han sov överraskande nog riktigt skapligt.

Tina går i skolan heltid denna vecka så nu är det slut på lyxen att ha henne som avlastare här hemma. Idag var det lite drygt stundtals när Max mestadels vill vara i pappas famn hela dagen men det gick hyfsat ändå. Vi har busat en massa och tog en skön långpromenad på eftermiddagen. Imorgon ska jag och Max ta en sväng till Öppna Förskolan har jag tänkt...


På begäran - Lite gnäll-bilder och till sist en bild på Max i sitt vanliga busiga tillstånd!

Kommentarer >>
Postat av: Maria L

Vi testade öppna fsk på kanalkyrkan idag. Det var riktigt trevligt! Där kunde man som förälder köpa sopp-lunch med bröd och så för 30 kr, gäller endast tisdagar. Tisdagar är dessutom de yngre barnens dag så de slipper riskera att bli mosade av nån 2-åring:-)Mycket barn var det där och roliga grejer. Kan jag rekommendera!

2008-10-14 @ 14:45:21
Postat av: Mattias

Det lät ju bra det! Synd att jag och Max inte gick dit istället då eftersom vi var helt själva på öppna förskolan vid sjukhuset. Enligt Pia som jobbar där hade det varit massor av folk på förmiddagen men ingen förutom vi på eftermiddagen, typiskt. Fast Max trivdes ändå att leka där men nästa Tisdag kanske vi provar det där stället istället då...

2008-10-14 @ 18:16:59
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Maria L

Ja vi hade stämt träff där i mammagruppen. Tänkte skriva det till dig i morse på msn, men jag såg aldrig om du var där innan jag gick.

2008-10-14 @ 18:51:20
Postat av: Honung

Max verkar ändå jämt vara glad. Klart att han måste få gnälla ibland, men det verkar som det inte är alltför ofta och inte utan anledning.

2008-10-15 @ 10:38:51
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja vi vuxna får ju vara griniga titt som tätt även utan anledning så det är klart han ska få vara gnällig ibland Max också! Fast när han väl är det så är jag glad över att ha en ognällig son :)

2008-10-15 @ 14:00:18
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Behövs ej och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0